Prikaz rezultata istraživanja o navikama korištenja mobitela učenika 5.-8. razreda tijekom velikog i malog odmora
Autor: Ines Komljenović, 14. 10. 2024.
Kada se osvrnemo oko sebe za vrijeme velikog i malog odmora, primjećujemo kako sve veći broj učenika vrijeme provodi na mobitelu, umjesto u socijalizaciji s drugim učenicima. Vrijednost školskih odmora nije samo u tome što predstavljaju predah od gradiva i praćenja nastave. Oni su važan prostor za međusobnu interakciju učenika u sklopu koje razvijaju socijalne vještine. U neformalnim razgovorima i igrama, djeca uče kako komunicirati, rješavati konflikte i raditi u timu. Takve interakcije doprinose razvoju empatije i sposobnosti pregovaranja, koje su važne u svakodnevnom životu. Također, socijalizacija pomaže u stvaranju prijateljstava i osjećaja pripadnosti. Druženje s vršnjacima jača samopouzdanje i pruža emocionalnu podršku, dok sudjelovanje u grupnim aktivnostima razvija osjećaj zajedništva. Kako bismo dobili uvid u stvarno stanje stvari, Vijeće učenika provelo je kratko istraživanje koje je za cilj imalo utvrditi učestalost i načine korištenja mobitela za vrijeme odmora. Rezultate istraživanja vam donosimo u prilogu, a što ćemo napraviti s ciljem osiguravanja kvalitetnije provedbe slobodnog vremena u školi (odmora), otkrit ćemo uskoro! Ines Komljenović, pedagoginja
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |