U ovom međunarodnom partnerstvu sudjeluju škole iz Italije, Španjolske, Francuske, Hrvatske i Poljske. Ukupno je uključeno oko 300 učenika koji surađuju na brojnim kreativnim i edukativnim aktivnostima.
Kroz zadatke poput pisanja pisama, izrade stripova, razmjene tradicionalne glazbe i plesa te zajedničkog stvaranja „Europskog vodiča za djecu“, učenici razvijaju svoje komunikacijske vještine na engleskom jeziku, proširuju vokabular te uče kako izrađivati razne tekstualne formate – od plakata i razglednica do digitalnih sadržaja izrađenih pomoću alata poput Canve, BookCreatora i Padleta.
Projekt ne samo da doprinosi razvoju jezičnih vještina, već i jača kulturnu svijest, međukulturno razumijevanje te osjećaj pripadnosti zajedničkoj, uključivoj europskoj zajednici. Ujedno promiče aktivno građanstvo, toleranciju i poštivanje različitosti.
Jedan od važnih ciljeva projekta je i promicanje međukulturnog razumijevanja, kulturne osviještenosti te poticanje aktivnog europskog građanstva. Kroz izravan kontakt i suradnju s vršnjacima iz drugih europskih zemalja, učenici će učiti o vrijednostima suradnje, tolerancije i poštovanja različitosti – temeljima zajedničke europske budućnosti.
Projekt se provodi kroz interdisciplinarni pristup, spajajući sadržaje iz povijesti, geografije, umjetnosti i glazbe, a engleski jezik koristi se kao glavni alat komunikacije. Sudjelovanjem u videopozivima i digitalnim aktivnostima, učenici se osposobljavaju za suradnju u virtualnom okruženju, što dodatno doprinosi razvoju digitalnih kompetencija.
Ovaj projekt predstavlja važan korak u internacionalizaciji obrazovanja i pripremi učenika za život u globaliziranom i kulturno raznolikom društvu.
Kruna projekta bila je izrada „Europskog vodiča za djecu“:
Segorbe, Španjolska:
Rokovci-Andrijaševci, Hrvatska:
Lezoux, Francuska:
Padova, Italija:
Nowy Dwor Gdanski, Poljska:
Anica Imrek, učiteljica matematike