U sklopu eTwinning projekta „Green kids in green schools”, učenici šestih razreda, pod vodstvom učiteljice Anice Imrek, sudjelovali su u međunarodnom projektu zajedno s partnerima iz Grčke,Turske, Italije, Poljske, Slovenije, Francuske, Španjolske, Portugala, Irske, Rumunjske, Georgije i Hrvatske. Osnivačica projekta je iz Hrvatske, pa nam je u ovome projektu to olakšalo rad i komunikaciju.
Na sljedećem linku možete vidjeti kako su partneri iz Turske predstavili naš projekt.
Ovako su se predstavili učitelji:
https://padlet.com/Shipwreck1/1j84txnqsmy5dujw
Prvo smo predstavili svoj prethodni „zeleni“ rad.
https://docs.google.com/presentation/d/1FLWTR05E4uLFUzoh08kGycDH5v2-LXuIrF2qwFcFfr0/edit#slide=id.p
Naravno, morali smo voditi računa o autorskim pravima i pravilima ponašanja, kao i o tome da imamo suglasnosti roditelja za sudjelovanje učenika u projektu.
Tijekom studenog odabrali smo logo projekta.
U prosincu obradili smo temu recikliranje tako što smo izrađivali božićne ukrase i božićne čestitke od recikliranih i prirodnih materijala. Sve zemlje uključene u projekt svoj rad su objavile u zajedničkoj e-knjizi.
https://read.bookcreator.com/emD5tEIH2xhPwUBcIBQ1qCJMSQx2/6pt2KoxiTDStTCESHAPltQ
U siječnju učitelji su imali prvi online sastanak te su dogovorili daljnju suradnju.
U veljači pružili smo podršku partnerima iz Turske koje je pogodio strašni potres.
U ožujku smo naš logo podijelili na 20 jednakih dijelova te smo od plastičnih čepova napravili mozaik na papiru kojim smo pokušali interpretirati svoj dio slike.
A i vi možete pokušati složiti naš logo.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=19ee886eeabc
Tijekom travnja svaka škola sadila je biljke i snimila video koji smo objedinili i dobili zajednički video.
Završna aktivnost bila je zajednički višejezični rječnik. Svaki partner odabrao je 2-3 riječi. Učenici su nacrtali tu riječ i snimili se kako izgovaraju riječ na svom i na engleskom jeziku.
https://view.genial.ly/6452d18e81899a001a344558/presentation-vocabulary
Kada smo završili sve projektne aktivnosti napravili smo evaluaciju projekta.
Ovim projektom htjeli smo da učenici predstave svoj „zeleni“ rad, ali i da bolje upoznaju prirodna bogatstva kraja u kojem žive.
Koristili smo se nekim poznatim i nekim novim web alatima što će doprinijeti poboljšanju naših informatičkih vještina.
Najveći izazov bila je komunikacija s partnerima na engleskom jeziku, kao i sve aktivnosti koje smo proveli.
https://padlet.com/Shipwreck1/our-students-realize-the-project-tasks-fjj3bf4b27dlsomx
Anica Imrek, prof. matematike i informatike