Kada se osvrnemo oko sebe za vrijeme velikog i malog odmora, primjećujemo kako sve veći broj učenika vrijeme provodi na mobitelu, umjesto u socijalizaciji s drugim učenicima. Vrijednost školskih odmora nije samo u tome što predstavljaju predah od gradiva i praćenja nastave. Oni su važan prostor za međusobnu interakciju učenika u sklopu koje razvijaju socijalne vještine. U neformalnim razgovorima i igrama, djeca uče kako komunicirati, rješavati konflikte i raditi u timu. Takve interakcije doprinose razvoju empatije i sposobnosti pregovaranja, koje su važne u svakodnevnom životu. Također, socijalizacija pomaže u stvaranju prijateljstava i osjećaja pripadnosti. Druženje s vršnjacima jača samopouzdanje i pruža emocionalnu podršku, dok sudjelovanje u grupnim aktivnostima razvija osjećaj zajedništva.
Kako bismo dobili uvid u stvarno stanje stvari, Vijeće učenika provelo je kratko istraživanje koje je za cilj imalo utvrditi učestalost i načine korištenja mobitela za vrijeme odmora. Rezultate istraživanja vam donosimo u prilogu, a što ćemo napraviti s ciljem osiguravanja kvalitetnije provedbe slobodnog vremena u školi (odmora), otkrit ćemo uskoro!
Ines Komljenović, pedagoginja